Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 13 uker før fødsel dropper han meg,uten spes grunn. får høre 3 uker senere at det self var ny dame inn i bilde. vi venter nr 5!! han sprer løgner om meg å oppfører seg som en dritt. savner han self IKKE!! hos meg hadde han frie tøyler,jobba,festa og gjorde stort sett som han ville,jeg måtte jo være hjemme uansett pga små barn. kunne dere ha gjort sånn mot dama deres å etterpå gå med rak rygg?? synes hele skapningen oser patetisk,man gjør da ikke sånn??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 HI her,ville bare få med at jeg har ikke latt utseende falle,jeg er slank og holder meg bra,hehe. selv om jeg er gravid å har fire barn,så mangler det ikke på seriøse bailere (er av naturlige grunner ikke interisert for øyeblikket) er trofast,holder det jeg lover,tar godt vare på barna,hus og hjem. men jeg ble vel for "kjedelig",begrenset hva man kan finne på med fire små og femtemann på tur.. jaja,drømmemannen er vel der ute et sted,en som er snill,humoristisk,deilig,liker å kose,kan komunikasjon,hehe.. har respekt,er GLAD i barn,men ikke vil ha barn selv (elr flere barn selv)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hmmm... Du sa du ga han frie tøyler? Kanskje litt for frie da?? Iblandt må man kreve respekt for å få det tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Han er vel ikke noen tenåring som skal oppdras vel? Jeg personlig hadde gitt fyren fyken.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 synes ikke det er rettferdig at du er hjemme med barna og han får fly rundt å feste (slik det høres ut som). Kanskje han tar deg for gitt og at du godtar alt... jeg hadde kastet han rett ut!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 jeg har vel vært for snill,men har bestandig vært av den mening at man ikke skal binde hverandre.. men aldri mer.. han flytta for 2 mnd siden,har ikke savna han et sekund heller.. er ikke verdt det!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Fyren din høres ut som en gjennomført neandertaler dust. Nesten tilbakestående spør du meg. Ble litt lei meg på vegne av eget kjønn når jeg leste innlegget her. Skulle egentlig bare logge av for lillemor som har sovna av fra pcn igjen. Nei, noen menn vet ikke hvor godt de har det. Sørg nå for å få det godt du ivertfall ! Kanhende har han gjort deg en tjeneste i det lange løp, men fyfaen for en rotten fyr. Lykke til ! Vedder på at du er en super mor. Du fortjener så mye bedre. F.
Clue Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Hvem i alle dager er det som vil ha en sånn mann?????
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Ja helt enig. Du skal være glad for å være kvitt den pysa. Vis at du er sterk og klarer deg uten den idioten. Heier på deg:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Hei du! Ikke for å gjøre situasjonen din verre, men har du virkelig ikke stilt deg spørsmål om dette er mannen i ditt liv før nå? Dere har fire barn fra før og dere blir "enige" om å fylle hele Caravellen og så skjer dette? Hmmm.. Må bare få si at det virker som mer enn ei bjelle skulle ha ringt temmelig høyt for mange eggløsninger siden. Lykke til og send en god tanke til våre politikere som har klart å enes om et trygdesystem som kan hjelpe deg dersom han følger opp idiotien sin med å ikke betale "avlat". Bill merk Mannemann.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 OIOi..her var det sterke meninger. Men hva gjør man ikke for de man elsker..men en plass går grensen. Jeg har ett barn på seks fra før, han har ingen. Men han har ikke noe å gjøre gatelangs eller på byen å gjøre uten meg. Og slik er det bare. Og nei han er ikke tøffel, men ansvarlig for å være sammen med ei med barn fra før. Og når dere har fem barn sammen, hvordan i alle dager finner du deg i å sitte med alt ansvar mens han kan stort sett gjøre som han vil??? Du skal være glad du er kvitt ham, for da slipper du i det minste å irritere deg over at han ikke tar ansvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå