Persille,Smule og lille Trille Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hver morgen jeg står opp er egentlig humøret på topp og jeg går løs på en ny dag med godt mot og synes egentlig tilværelsen som gravid er ok. Men så skjer det noe utover ettermiddagen/kvelden (?) og alt føles så slitsomt, plagsomt og jeg er så leeeeeeeei! Beina er urolige og vil helst henge ned fra sofa, men da blir de jo så ekstremt hovne. Hendene er numne og leddene verker så jeg ikke klarer å åpne ei brusflaske selv engang. Dessuten er det vanskelig å finn ei stilling å sitte i fordi magen er blitt så himla stor og det meste føles ubehagelig. Det er nok endel hormoner i sving også. Da min samboer kom hjem i dag og tilsto at han hadde glemt av seinvakta si i dag (fra 18-01.30) kjente jeg det holdt på å klikke for meg. Det vil nemlig si at all rydding etter middag og kveldsbad med vår treåring faller på meg. Egentlig er vel ikke det noe å surke over, men jeg hadde gledet meg til å være sammen med han i kveld og jeg har brukt dagen på å bake og ville nok slappet litt mer av dersom jeg visste han skulle jobbe. På trass gikk jeg en tur ut på butikken i et lite gravid tempo i håp om at riene skulle hagle på. Det gjorde de da ikke, men magen blei knall hard, ryggen vond og jeg klarte nesten ikke gå hjem igjen. Nå sitter jeg her alene og tror faktisk jeg snart bare skal legge meg. Det tar jo noen timer før jeg har funnet ei stilling det går an å sove i, men da må jeg jo opp å tisse i samme slengen også er det bare å starte på nytt igjen. Det var litt godt å få det ut! Takk for at dere hørte på!
smn1 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 kjenner meg godt igjen i det du sier. vil bare si at du ikke er den eneste som har det på den måten, håper det hjelper litt...
MissBenz Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jaaaaaa, åhh godt åå vite at d ikke er bare meg.......
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Å jada... kjenner igjen følelsen. Har litt å gjøre med å levere i bhg, slappe av og kose seg litt på dagen. Men når barna er i seng så blir det gjerne litt lange kvelder ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå