mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Noen som har prøvd det her? Gode eller dårlige erfaringer? Smertefullt / ubehagelig?? =)
♥binna♥ Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Men hvorfor spør nå jeg? Ser at det stadig vekk dukker opp flere "klinikker" som tilbyr dette, men hvorfor? Ikke svar på spørsmålet ditt, beklager det, har ingen erfaringer å dele.
1881 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Nei direkte vondt er det vel ikke, ikke at jeg har prøvd det selv, men var med en venninne som hadde gått på langvarig medisiner og hun ville få skylt ut noe slagstoffer så jeg ble med. Du kjenner jo at det skjer noe i magen, men jeg tror ikke det er direkte vondt nei. Men lønner seg jo ofte og legge om kosten om du tenker og gjennomføre det ellers så kommer jo ofte dritten tilbake.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jepp, på yoga måten. En venninne og jeg, vi var vel knapt 15 år og skulle være spesielle og hadde meldt oss på kurs. Drakk litervis med lunket saltvann og gjorde masse bevegelser som presset det ut i tarmene og løp på do i ett kjør. Når det bare rant rent vann ut så måtte vi drikke saltvann til vi kastet opp...yammy! Så fikk vi til slutt gratis neseskylling med på kjøpet. Var LITT lei av saltvann etter det, hehe... Møkk smakte det *grøsser ved minnet* Så det var svært ubehagelig, men ikke smertefult. Men du tenkte muligens ikke på naturmetoden for å tømme tarmene nå?
mamma til to små gull Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Har begynt å legg om kostholdet og begynt å trene litt for jeg har maaaange kg å gå ned. Men tenkte kanskje at en tarmskylling hadde vært greit for å fjerne alt gammelt dritt og "begynne på nytt". Men er jo kanskje like gode de rensekurene du kan kjøpe i helsekosten???
Anonymmmmm Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Du får kjøpt noe på apoteket som heter Phosforal. Tømmer tarmen effektivt. Det er egentlig til å bruke før operasjoner og undersøkelser, men hør på apoteket, kanskje du kan bruke den?
Reveenka Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 I tarmen skal det være tarmbakterier, de skal ikke vaskes ut og det ligger ikke "gammelt slagg" i tarmen...... Tarmskylling har ingen funksjon, og er ikke nyttig for tarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå