2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ..............før klokka er 21.00... elstemann har vært syk en ukes tid nå.. er på bedringens vei nå... så happy... ikveld.. har jeg faktisk litt tid til meg selv=) ha en fin kveld alle sammen=)
Mille** Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Så deilig! Eldstetøtta er enda våken, men hun styrer med sitt på rommmet. Kose deg da! )
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 takk du au=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå