Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Er i uke 33, og samboeren driver å maser om den bagen som må pakkes (Tror han begynner å bli litt stressa ). Han prøvde å skrive ned noen ting vi måtte huske.. Det eneste han visste om som han MÅTTE huske, var film kameraet. Men det er jo da greit at jeg får med meg noe også, og evt noe til babyen. Trenger råd, så hva har dere pakket? På forhånd; MASSE takk for råd )
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 push push...
jente og gutt Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Behagelige klær, som ikke strammer over magen. Ammeinnlegg Amme bh Bind, Saba er utrolig myke og gode om du er sår Ladere til mobil og kamera Pysj Ammetopp Toalettsaker
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Er av de som gjerne ser ut til å flytte hver gang jeg skal pakke med meg ting for turer og sånn, så det er godt med en begrenset liste som man kan følge ;o)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 enangs kamera,i tillfelle dere glemmer å ta med fotoapperatet:))
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Hehe.. Samboer har alt pakket både videokamera og digitalkameraet i egen veske ;-) hehe..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Har ikke pakket noe enda, men får se over helga hva det blir til. Er 36+5 i dag. Må jo ha med mobil og kamera med lader Godt undertøy, men bruker nok sykehus-truser de 2 første dagene. Lesestoff og skrivebok/minnebok En god bukse eller to og noen topper som er gode å amme i. Amme-innlegg Hentesett til babyen og et par ekstra bodyer og strømpebukser, Sikkert en del til, men det tar vi litt som det kommer. Er jo ikke avhengig av alt til å begynne med.........
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____29286.aspx?SID=BV&TN=0 Her har du en link til en side over det meste du skulle trenge vil jeg tro... Er ikke kommet så langt at jeg har pakket min ennå, men tenker på det stadig....
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Denne siden var super, og absolutt til å anbefale andre som kommer over denne tråden Masse takk:) :)
Gjest Ut på tur Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Energidrikke til deg og til sambo Matpakke til sambo (du blir mest sannsynlig ikke sulten) snacs til dere begge. Det var de tingene vi fikk vite på kurset som kanskje var det mest overraskende Jeg har pakket ned istepulver (med sukker) og nøtteblandinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå