Gå til innhold

Æsj, nå begynner jeg å se dårlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det blir verre enn det her, må jeg nok bare legge unna PC`n for en stund...hvordan skal jeg overleve, hehe!

Har finni ut at jeg er ganske avhengig av synet mitt gitt! Liker å holde på med ting på PC`n, scrappe, lage smykker, hekle og strikke...men alt dette er jo vanskelig å få til uten å se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men bruker du ikke briller da?

Skrevet

De kasta jeg =P

Opererte øynene i går...og så ganske bra i hele går og fram til nå, men nå blir det tåkete...tar et par uker ca før de er i orden igjen =)

Skrevet

Jeg opererte forrige torsdag, ser fremdeles så dårlig at jeg ikke blir fristet til å kjøre bil. Ser best fra morgenen av faktisk og det blir verre ut over kvelden.

Skrevet

Hva slags operasjon tok du da? Jeg får ikke lov å¨kjøre bil før legen har sagt det er greit, og skal til han til onsdagen første dagen.

Hvor lenge hadde du vondt?

Skrevet

Lasik, stod at de fleste kunne kjøre bil etter 3-4 dager. Fikk ikke beskjed om at jeg ikke kunne kjøre bil når jeg følte for det, men synes jo det er litt rart. Hadde vondt samme dag/kveld, klarte ikke åpne øynene. Neste dag var det litt plagsomt, mer som om jeg gikk med veldig tørre kontaktlinser. Den tredje dagen var det så og si som vanlig. Skal på kontroll igjen i morgen.

Skrevet

Hmmmmm.....Kjørte bil nøyaktig 24 timer etter operasjonen jeg....

Skrevet

Ok, jeg måtte ta den som hete ASA(trur også noen kaller den lasEk). De sa jeg kom til å ha vondt i noen dager, og at synet kom til å være bra med en gang, men så bli uklart mens såret i hornhinna gror. Så må nok regne med å se uklart en liten stund framover jeg...!

Skrevet

Håper uansett at du blir fornøyd da! Beste invsteringen jeg har gjort i hele mitt liv! 6,5 år siden jeg opererte og det er helt vidunderlig å leve et liv briller/linser! Gled deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...