yinyang Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Skal ut å kjøpe sekk i morgen... men vet ikke hva jeg ser etter... En til å ha bærbar pc i sikkert, og... kanskje med litt farge! Hva har dere andre studiner?
mammantil2+1 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har en sort pc sekk. Kjøpte den i en veske/bag forretning. Husker ikke merket i farten, men de hadde mange ulike typer, jeg bor litt perifert til, så da burde det være håp andre steder i landet også:-)
Salat Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg bruker vanlige vesker jeg... Og bare stapper ting oppi. Burde jo hatt sekk, men jeg liker å variere litt....
Mieliten Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 jeg lurer også, men har ikke lyst å gå med stygg sekk:P heller ikke lyst å få vondt i ryggen av å gå med veske hver dag heller, så må nesten kjøpe sekk... den eneste jeg klarer utseende på er amanda sekken, men har hatt den hele ungd. og gymnaset, så er litt kjedelig å kjøpe ny lik sekk......
Gjest ->>- Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ingen spesiell. Av og til en pc-veske, av og til en ryggsekk om jeg sykler, av og til en skulderveske - innimellom en plastpose fra butikken.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg har en helt sort Jansport sekk jeg. Hatt den i mange år og er veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå