EnJente_m_EnJente Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Weeeeeeeeeeeee så bra ! Kjøpte meg den idag, er bare sååå glad !!! Den har alt jeg så etter i en vogn, har jo Quinnyen, den er super den, men det er et par småting ved den jeg ikke liker: 1. Kalesjen bråker noe sinnsykt ! (barnet våkner) 2. Man kan ikke ha stådel til evtl storesøsken til den 3. Den er lav, jeg har lenge ønsket å hatt snuppa lengre oppe hos meg. 4. Den har ikke så stor plass i sportsdelen, Simo er myyye større ! vognen er ellers meget bra den altså, men føler det er mer en "trille" og at simo er mer vognvogn ! Gleder meg sååå til å trille med den weee !
EnJente_m_EnJente Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Fantasiløs, har du regntrekk til din ?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Den er en drøm å trille! GLED DEG! Knall fin den du har kjøpt også da =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jepp jeg har regntrekk
EnJente_m_EnJente Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Kan man bruke hvilket som helst regntrekk, eller er det et eget til simo ? Må nok ha det også, er jo ikke akkurat så flott vær i hovedstaden om dagen, meget ustabilt kan man si !!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jeg bare kjøpte et jeg.. Ikke Simo-regntrekk.. Bare spør om det passer til simo kombi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå