Gå til innhold

Kan jeg sende med selvangivelsen istedet for ligningsattest???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke på noe greier,det står at de vil jeg skal sende med ligningsattest....men hva med selvangivelsen? Står det ikke det samme på begge to??

Takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Forskjellen er at ligningsattesten er den endelige ligningen, som er godkjent av ligningskontoret. Selvangivelsen er bare de opplysningene du har gitt, som i bunn og grunn kan være ren løgn..... Selv om den er ferdigutfylt, er det ofte at ligningskontoret får inn flere opplysninger etter at de har fylt ut de ferdige....

Når det er sagt, kan det godt hende at det går fint. Ring og spør!

Skrevet

naaa.. husker jeg skulle søke om et lån. sendte selvangivelsen da fikk jeg beskjed pr brev tilbake at de krevde ligningsattesten. :)

Skrevet

Å godt du svarte:)

La det ut på krangle t.o.m for å få svar:)

Ok,skrev en mail til ligningskontoret for 5 uker siden....men ligningsattesten har enda ikke kommet i posten.

Takk:))))

Skrevet

å? hvis du bor i oslo kan du bestille det automatisk pr tlf. automatisk. taster fødselsnr osv.. burde ringe å høre. tror egentlig ikke en mail holder.

Skrevet

Takk for svar begge 2:)

Det gikk plutselig opp et lys her at jeg har fått den i posten for leeenge siden,har bare lagt den i "mappa for selvangivelser" (uåpnet:)

Takk igjen!!!

Skrevet

forresten tror man skal få det automatisk etter selvangivelsen er "ferdig" jeg fikk det automatisk i juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...