Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har noen en beige/brun hund fra H&M som ikke er i bruk? Min sønn på 1,5 fikk en slik når han ble født, og nå er de uadskillelige. Vi skulle ønske vi hadde en i reserve. Det er en brun/beige liten hund, med brunt på snuten, litt lange ører-velig myk og god å kose med!!!. Håper det finnes noen som har en slik å selge oss, da blir vi veldig gla.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vesla mi har en slik, men den er hvit på bena, panna, rundt snuten og magen. Ellers beige. Utenom fargen så tror jeg den må være lik. Hun er snart to år og fikk den da hun ble født. Det hjelper kanskje ikke når ikke fargen er den samme:) Ellers kunne han fått den, vesla har en koseklut som sin favoritt og viser ikke spesiell interesse for kosedyra sine.

Skrevet

takk for det, men jeg kjøpte en likedan som dere har, men den vil han ikke ha!!. har fått napp på skravlesiden. takk for tilbudet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...