zahara Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hei, Har noen en beige/brun hund fra H&M som ikke er i bruk? Min sønn på 1,5 fikk en slik når han ble født, og nå er de uadskillelige. Vi skulle ønske vi hadde en i reserve. Det er en brun/beige liten hund, med brunt på snuten, litt lange ører-velig myk og god å kose med!!!. Håper det finnes noen som har en slik å selge oss, da blir vi veldig gla.
cashewnøtta Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 vesla mi har en slik, men den er hvit på bena, panna, rundt snuten og magen. Ellers beige. Utenom fargen så tror jeg den må være lik. Hun er snart to år og fikk den da hun ble født. Det hjelper kanskje ikke når ikke fargen er den samme:) Ellers kunne han fått den, vesla har en koseklut som sin favoritt og viser ikke spesiell interesse for kosedyra sine.
zahara Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 takk for det, men jeg kjøpte en likedan som dere har, men den vil han ikke ha!!. har fått napp på skravlesiden. takk for tilbudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå