Gå til innhold

Noen som ikke har langt hår her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men såpass kort at det ikke går an å få det i strikk. Har litt lyst til å klippe meg og få en litt rufsete (men feminin) kort frisyre, men er ikke sikker på at jeg tør. Det er jo så deilig å kunne sette det i en strikk, og det gjør jeg jo hver dag... Men noen ganger så tenker jeg at hva er vitsen med langt (halvlangt) hår når jeg bare setter det i strikken hver dag likevel. Noen med kort hår som er fornøyd her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kort hår i mange år og trives med det. Lettvint, men det blir mange frisørbesøk...

Skrevet

Jeg har kort hår, prøver å spare det langt rett som det er, men ender opp med å klippe det kort hver gang.

Om du har vanskelig hår, som meg, så må du gidde å ordne håret hver morgen. Når jeg hadde det kortere så måtte jeg vaske/skylle håret hver morgen for å få det til å se noenlunde ut.

Men har du lettstelt hår så hvorfor ikke. Jeg liker iallefall det at jeg kan variere det ganske mye med enkle grep, og kan skifte farge ganske ofte.

Skrevet

Jeg har kort-kort hår (9 mm) og stortrives med det. :-)

Skrevet

Jeg har kort hår og er kjempe fornøyd! Lenste håret jeg har hatt er ned til skuldrene. Hadde "Tape-on hår" på i noen uker. Kan ikke sammenlignes med eget langt hår men jeg syns det ble kjedelig.

Jeg er frisør og må si at jeg ikke alltid ser poenget med langt hår da det ofte går i en hale. Men de som går med det løst gjerne med en tung lugg er somregel kule. Viss det er stelt da.

ELLERS.... Skyt meg gjerne!! Så syns jeg det er svært få damer over 30 (kanskje 35 år) som kler langt hår! Blir ofte dratt i ansiktet da.

Skrevet

jepp, hatt det siden vidergående, og det er flott!!! Trenger ikke gå så ofte til frisør, men det kommer jo ann på frisyren da. Om morgenen stapper jeg hodet under vannet i vasken, og bare rufser det til, genialt!!

Skrevet

Har hatt kort hår i 7 år nå, og det er helt topp!!! Jeg elsker å bytte frisyrer og farger. Kjedelig langt hår har jeg hatt i alt for mange år - og jeg har ikke angret en dag på mitt valg om å klippe det kort!

Skrevet

Jeg har kort hår! :-) Har aldri skjønt vitsen med langt hår hvis man setter det i en kjedelig strikk hver dag - så løp og klipp! ;-)

Skrevet

Jeg har veldig lyst, men er fortsatt litt redd for å føle meg naken og som en gutt etterpå. Men jeg håper jeg tør snart......

Skrevet

Kort kort og kjempedeilig, og ikke minst lettstelt.

Skrevet

Jeg har hatt 3 mm hår på hodet og vært veldig fornøyd med det, også guttekort med barbert nakke og fornøyd med det. Nå har jeg spart ut håret mitt til ett sted midt på ryggen og er liiiivredd for håret mitt. Hehe. Ellllsker det. Har "betty paige" pannelugg og er over 30. *fnis* Kanskje jeg ser dradd ut da. *flire* Hår i hestehale synes jeg er fint jeg, ikke kjedelig. Nok om det. Klipp det av om du ønsker det. Er kjempestilig med kort sveis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...