Gå til innhold

kose dyr fra H & M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min sønn på 1,5 har en liten hund fra H&M som han har hatt siden fødselen. Disse to er uadskillelige om natten og når han skal sove på dagen. Problemet er at vi bare har en av denne hunden, og jeg er veldig redd for å miste den. Nå har han begynt i barnehagen, og hunden er self med dit! Har noen en slik hund å selge til oss, blir vi veldig glad. Det er en lyse brun/beige hund med litt lange ører, og mørkebrun på snuten. Håper det finnes en slik der ute som vil ha noen å kose med!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en av dem.. den er nok sikkert litt kost med, men den kan jo vaskes på 60 grader :) Lillemann her er ikke så veldig interessert i den (merker nok ikke om den forsvinner), så hvis du sender meg en pm, kan vi sikkert ordne noe :)

Skrevet

Vi har en slik men den er lyseblå... Gi beskjed viss du er intr.

Skrevet

Åh, nå er jeg super glad. Er den ensfarget med brunt på snuten? hvordan sender jeg personlig mail? har ikke vært her inne før,

Skrevet

var inne å hentet hundene hans nå.. han har to forskjellige fra HM.. men det kan kanskje se ut som om de er forskjellige:

1. Er beige og sitter på rumpen, mens forbeina er strake (lysbeige) og har mørkebrun snute, har hengeører og en liten hale, han sitter liksom med beina (bak) ut

2. Er mørkebrun på kroppen, ørene og rundt øynene, har hvite føtter, armer og brun snute, den er mer slafsete..hihi, den ligger flat på magen

Er det kanskje nr 1??

Skrevet

Hei,

Så snill du er! Det høres ut som det er nr 1, men den er helt myk, eller? den er lys beige hele hunden, med henge ører, liten hale og mørkebrun snute. Den hunden vi har er slafsete, he, he, men den har jo blitt kost med i 1,5 år da.har sendt deg en pm

Skrevet

Jeg må stikke nå jeg.. men om du oppretter profil.. trykker på nicket mitt og sender meg en personlig melding med mailadressen din, så sender jeg deg en mail i natt(jobber) eller imorgen.. :) Tenkte at du bare kunne sende en frankert kovolutt til meg, så sender jeg deg den..gratis selvfølgelig :).. sjekker her senere jeg..håper det var en av dem da :) *klem*

ps. du opprette profil på "din egen side"

Skrevet

Må si jeg kjenner til det problemet. Jenta vår har en liten gul kanin fra H&M. Hun er 5 år og fikk den da hun ble født. Sover med den ennå. Ei stund så fraktet hun den med seg overalt, noe som førte til utallige leteaksjoner. Så nå har den blitt påbudt å oppholde seg i senga. He, he.. Den har blitt totalt utslitt, så bestemor har sydd ny kropp til den to ganger. Lurer på når hun skal slutte med den....

Skrevet

Se på mine bilder, er det en sånn? Har en helt ubrukt et sted, tror jeg. Hadde en back up - til denne som er litt mer brukt. den lille er en nøkkelringvariant.

Skrevet

Anton har to av de faktisk, fått i gave. De er helt ubrukt, vil du ha dem?

Skrevet

hei.

ja,takk. kan sende deg en pm så kan vi ordne noe.

Skrevet

zahara; du er ikke naboen min vel?

vi snakket nemlig lenge om denne hunden i dag....:)

Skrevet

hei, jeg har ingen nabo som jeg har pratet om denne hunden til i dag, men jeg har snakket mye om denne hunden!! Jeg heter kjersti og bor i stavanger

Skrevet

nei, da er du ikke naboen min.

men naboen min var nemlig fortvila i dag, for sønnen hennes har akkurat denne hunden, og den er så møkkete og slitt at den ser ut som et rottekadaver nå.. og hun hadde mistet backuphunden, samt at guttungen har begynt i barnehagen denne uka!

nesten skummelt likt:)

jeg heter Pernilla, og bor på Notodden, så nå vet du at sønnen din har en åndsfrende midt i landet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...