:)Elvira i magen :) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hjelp meg meg ( oss) ......... Noen forslag ?
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Elvira Mathea Elvira Louise Elvira Elena _Vanskelig..men fint navn dere har valgt :*)
Marianne87 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Du kan bruke et annet navn foran også da. F.eks Leah Elvira
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Wow... Jeg synes Elvira er et ganske mektig navn, som bør stå for seg selv jeg da. Fint i seg selv, sterkt og spesielt. Da trenger det vel ikke et til? Synes mange gjør den feilen med dobbeltnavn at de dynger det ned det navnet de liker godt med et annet navn. Da er det ofte en tendens til at det blir tungt og at det ene "dreper" det andre. Men det er selvsagt bare min mening. Håper dere finner noe vakkert som kan komplimentere Elvira!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Må si meg litt enig med denne - Elvira er veldig flott i seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå