Gå til innhold

Hva tror dere om phenegran kvalmestillende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spydde så mye i helga at jeg ble innlagt med intravinøst på sykehuset fra søndag til i går.. Nå har jeg fått med meg tabletter hjem som jeg skal ta 1-2 ganger om dagen. Men det står på pakkningsvedlegget at skal helst ikke tas av gravide....

Noen som har tatt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått det med fra sykehuset, så er det nok greit at du tar de.. Er jo viktig at du får i deg næring da :)

Skrevet

Jeg har ikke brukt de tablettene,men fikk Esucos på sykehuset når jeg ver innlagt med ekstrem svangerskapskvalme. På de stod det også at de ikke skulle brukes av gravide. Vi må stole på det legene sier.Man har ikke så mye annet valg når man er så syk.

Jeg har i hvert fall brukt disse tablettene i alle mine 4 svangerskap og det har gått helt bra! Har 4 friske barn!

Lykke til videre,-jeg føler med deg:-)

Skrevet

j har tatt d hanske lenge. slutta nå da, men tok d i mange måneder...fikk d på sykehuset jeg og. syns bare d var så ekkelt at jeg ble så trøtt av dem jeg !! ellers syns jeg de virka veldig fint mot kvalme/uvelhet...:o)

Skrevet

Jeg har tatt de begge mine svangerskap:) Hjalp meg veldig gjennom dagen!!!

Skrevet

jeg blir så trøtt og søvnig at vinninga går opp i spinninga for min del

Skrevet

hehe, ja trøttheten er der men det er mye bedre uten kvalmen.. er jo såm å gå på skyer;p

takk for svar alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...