Gå til innhold

Uf, nå blir jeg kvalmere og kvalmere for hver dag som går :-/


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

ER 7+4 nå og blir bare kvalmere og kvalmere... Sist gang lå jeg inne på sykehus allerede på dette tidspunktet, så slik sett burde jeg kanskje ikke klage, men jeg har fått helt panikk for å kaste opp etter forrige svangerskap :-( Da var jeg kvalm 24 timer i døgnet i 9 måneder og inn og ut av sykehuset :-/ Er så redd for at det skal bli så ille igjen...

 

Jaja, ikke så mye dere her inne kan gjøre, men det hjelper liksom å få skrevet det ned likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte med mye halsbrann i går kveld. Har følt meg litt kvalm til tider men ikke kastet opp. Har ikke halsbrann i dag men har litt ubehag i nedre del av magen og litt stikking i venstre side og litt ømme pupper. Tenkte bare å muntre deg opp litt ;)

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringen ;) Alt hjelper!

 

Mitt aller, aller beste tips mot halsbrann: De har noe som heter Link på apoteket, som er helt ufarlig å bruke mens man går gravid. Du kan ta flere av de i døgnet, veldig tørre å tygge på, men akk så mye bedre enn feks gaviscon som jeg synes er kjempekvalmende.

 

Kan til slutt nevne at kaffe, tomater og sukkerholdige varer gjør deg mer utsatt for halsbrann. Det kan også hjelpe å spise små måltider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...