ApriIbaby Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 håper ikke jeg har gjort noe dumt....forhandleren sa jeg måtte skrive under på et ark der det stod at han hadde fullmakt til å registerer bilen i mitt navn. Noen flere som har måttet skrive under på noe slikt?
så var vi 4 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det er helt vanlig, ellers får du ikke skiltene til bilen din. Og de er kjekke å ha hvis du faktisk vil kjøre den
NoDoubt Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Vil tro det er helt normalt. Jeg er av den typen som bare skriver under... Betyr nok at han sender omregistreringen. Bilen må jo registreres på deg.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Innmari kjekt å få bilen registrert på ditt navn, i stedet for på bilforhandlerens.... :-)
bente69;) Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hei Aprilbaby:) Det er KUN de som kjøper ny bil som må skriveunder på en slik fullmakt om ikke bilforhandleren selv registrerer nye (brukte også) via Autosys. Om du kjøper brukt bil må du kun skriveunder på en salgsmelding der tidligere eier og ny eier må skriveunder. Jobber i bilbransjen, så er det noe mer du lurer på, må du bare spørre:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå