Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Mini på 6 mnd spiste en stooor porsjon grøt til kvelds Ammet han og gav han flaske. Han slukte nesten 200 ml og sovnet med flaska i munnen som han pleier. Men akkurat i det jeg la han ned i senga så sprutgulpet/spydde han over hele seg, alt som var i senga, gulvet og kommoden.....!!!!!!!!!!!!! Måtte jo ta han opp, vaske han, skifte body og vaske gulv. Da våknet han selvfølgelig , og så fortsatte han å spise rett etterpå!!! Dette har skjedd en gang før rett etter grøt spising og jeg minnes det skjedde med storebroren også......... Har noen andre opplevd
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Har også opplevd det. Trur rett og slett det er for mye med 200ml rett etter grøtmåltid. Hvis jeg skal gi flaske rett etter måltid, gir jeg ca 150 istedet, og det har hjulpet =)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Ja han er glad i mat så kanskje jeg bare må gi han mindre ; ) Det var 1 time siden grøten da, men det blir jo mye mat på 1 time for en liten kropp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå