Gå til innhold

Festlig.................


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 6 mnd spiste en stooor porsjon grøt til kvelds

Ammet han og gav han flaske. Han slukte nesten 200 ml og sovnet med flaska i munnen som han pleier. Men akkurat i det jeg la han ned i senga så sprutgulpet/spydde han over hele seg, alt som var i senga, gulvet og kommoden.....!!!!!!!!!!!!! Måtte jo ta han opp, vaske han, skifte body og vaske gulv. Da våknet han selvfølgelig , og så fortsatte han å spise rett etterpå!!!

 

Dette har skjedd en gang før rett etter grøt spising og jeg minnes det skjedde med storebroren også......... Har noen andre opplevd

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også opplevd det. Trur rett og slett det er for mye med 200ml rett etter grøtmåltid. Hvis jeg skal gi flaske rett etter måltid, gir jeg ca 150 istedet, og det har hjulpet =)

Skrevet

Ja han er glad i mat så kanskje jeg bare må gi han mindre ; )

Det var 1 time siden grøten da, men det blir jo mye mat på 1 time for en liten kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...