Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 jeg er 22+5 i dag og merket plutselig at jeg har begynt å lekke blank væske fra brystene. Dette er helt normalt vet jeg, er førstegangs. Men det er så moro med alle forandringer i kroppen.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Huff ja, det merket jeg for to uker siden ca (var da 16 uker). Jeg skrek høyt da jeg oppdaget det, er førstegangs, og må innrømme jeg synes det var litt creapy..
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hadde jo lest om det så jeg visste det kunne skje,eneste forandring på brystene mine til nå er at de er blitt større. Har ikke fått mørkere aerola som mange får så det var litt moro med denne lekkingen.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Klemte på det ene brystet for moro i sted å da kom det ut litt hvitt,melk eller råmelk antar jeg, det jeg lurer på er da om det er lurt å holde på å klemme slik eller skal man la de være i fred. Jeg har ikke som vane å klemme på brystene til vanlig,men ville bare teste ut nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå