Gå til innhold

Flere som sliter........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare meg som går en veldig blakk mnd i møte...?? Når ALT av regninger er bet sitter jeg igjen m knappe 40000 om jeg er heldig....:-( Ikke mye å leve av det på 2 stk i en hel laaaang mnd....:-( Er så lei av penge stress...

Måtte are få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med noen sånne mnd nå, det er skikkelig rævva.

Skrevet

ehm, du har skrevet 40 000 men jeg antar du mener 4000 ;)

Skrevet

tro meg, satt igjen med 300 kr denne månaden pga en feil på det alltid så skjønne NAV :(

Skrevet

Jeg forstår IKKE hvorfor dere syter!!

Dette er faktisk penger som vi FÅR!!!! Ikke fordi vi jobber, som våre foreldre, venner, naboer gjør, men fordi vi er hjemme med barna våre.

Jeg har vært alenemamma i 3 år snart, min tid med OS går somsagt snart over, og jeg er ferdig med studiene mine og GLEDER meg til å begynne å jobbe, bidra for pengene jeg får inn.

Jeg er sjeleglad der finnes støtteordninger for alenemammaer, og syns det er helt sykt rart at noen kan sitte å klage over hvor lite vi FÅR!!

Vå fååååår pengene!!! Jeg har sååå mange venninner som har samboere, dem sliter så syykt med å få pengene til å gå rundt, dette til tross for at dem jobber 24-7 og aldri får tid til å se sine små gull!!

Er det BARE meg som tenker slik?? (som er alenemamma)!?

Skrevet

Hi- jeg vet ikke om du har jobb eller om det er os fra NAV du lever på..

Jeg bare kommenterte det pga hun over her nevnte NAV.

Skrevet

neida,ikke bare du-har aldri klaga jeg-er kjempe takknemmelig for det jeg får!!!Og det gir meg muligheten til å komme meg gjennom en utdannelse uten å slite meg i hel:-)Gleder meg veldig til å være ferdig å begynne å jobbe,har aldri vært meg å sitte på rævva og bare få!Men,bare for å legge til..jeg tror ikke HI mente det som klaging slik du tolket det...Alle har jo mnd dem sliter,enten man er en eller to..Tror ikke det var ment som "jeg vil ha mere penger,alenemødre har det såå fælt.."

Skrevet

Nå måtte jeg lese hovedinnlegget en gang til. Ser ikke EN ENESTE plass at hun klager over hvor lite hun FÅR!??? Bare at det er trangt.

Det er vel to helt forskjellige ting??

Må lese skikkelig før du gulper opp sånt...

Skrevet

Her er jeg helt enig med AneB, det er vel ingen som klager over at vi får for lite. Herlighet altså!

Skrevet

Er i en kjip situasjon jeg og. Har for dette øyeblikket 10.000 kr i banken som jeg ikke kan bruke, for de skal gå til skolepenge neste mnd. Dessuten har jeg mobilregning som må betales, kredittkortgjeld på 2000 og div. andre små utgifter.Og det eneste inntekt jeg har denne mnd er os, barnetrygd. Og 6000 kr av os går til husleie, så har da ikke mye til overs denne mnd.

Så du er ikke den eneste. kjip å ha det sånn.

Skrevet

Poenget mitt var at vi FÅR os!! Vi FÅR det faktisk!! For en som lever på kun os (noe JEG også gjør), er det helt på trynet å si "Ehhh, jeg lever så trangt" !!!!!

Få deg en JOBB hvis du syns du har for lite penger!!

Skrevet

det er jo ikke sikkert personen har mulighet til å jobbe, noe er i fødselspermisjon og vet du. Ikke alle har unger på over året selv om de er alene, og hvis de da ikke har fødselspenger fra tidligere jobb så blir det trangt. Og uansett hvor pengene kommer fra, må man vel ha lov til å si at man har det trangt økonomisk.

Skrevet

Hei.. Det er jeg som er hovedinnlegger å jeg mente self 4000 ja;-)

Å jeg har FULL JOBB!!! Så slipper noen å lure på det. Jeg FÅR ikke pengene men må jobbe å slite for hver ei krone!!!!! VI har ikke vert på ferie på 3 år å jeg lever ikke et liv i sus å dus. Nye klær er et fremedord for meg. Men jeg har som sagt et barn å han må ha ny dress,nye regn klær å det skulle han hadt helst i går men jeg har ikke råd. Eller dvs det eller mat nesten. For det går faktisk en god del penger til mat og.Sjøl om vi ikke lever i overflod der heller. Jeg synest det er så godt å høre at det er noen som skjønner meg så tusen takk til dere :-) Nav ja..... Jeg viste ikke at jeg måtte søke på nytt om stønad til barnepass etter ferien var over så det har jeg ikke gjort.. Så det er jo nok en grunn til at jeg sliter. Mulig jeg skulle sjekket dette sjøl men trodde det gikk automatisk jeg... Jaja kommer vel oss igjenom denne mnd og på etvis......... Takker å bokker for støtten å ønsker alle uansett god råd eller ikke en god helg:-)

Skrevet

anonym kl. 10.51: herregud dame, kan du kutte ut eller? Er det noen her inne som syter over de pengene de får??? Har du virkelig lest om det er noen her inne som syter over at dem ikke har nok i mnd, fordi dem får for lite penger??? Som hun ene over her sa: her er det snakk om hvor trangt det er i mnd, ikke hvor lite penger dem får av nav. Og om man sliter, så må man få lov til å komme inn hit og syte uten at slike kjerringer som deg, som snakker før dem tenker, spytter ut dine meninger som ikke har noe som helst med innleggene å gjøre?

G-sus. Gå og få deg litt sex før du går over hodet ditt, kjære deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...