Gå til innhold

Aafffff jeg må tisse!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tisser og tisser og tisser!!! Har holdt på med dette nå i nesten 3 mnd! Jeg tisser før jeg legger meg, og ikke lenge etter må jeg stå opp å tisse igjen, og når jeg står opp kl 06.30 holder blæra på å eksplodere for jeg er så tissatrengt og når jeg endelig sitter på do får jeg så vondt nedi lysken på begge sider og jeg kjenner jeg ikke får tømt den.Noen ganger er det bare 10 minutter mellom hver gang jeg må tisse jo :-(((( Faenfaenfaen er lei nå, og de sier jeg ikke har UVI heller. Kan da ikke holde på sånn i 4,5 mnd til for da blir jeg skrullete!! Skal til jm den 22.08 og da skal jeg spørre om huh kan finne ut noe av dette, for dette er så visst ikke normalt så lenge som jeg har holdt på og fra så liten babyen var. Grrrrrrr.... uff nå må jeg tisse igjen, vel dette til opplysning *ler og banner på samme tid*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ikke artig nei...Men har litt av det samme jeg også...

Det at du har vondt når du tisser om morran kan være at du har holdt deg så lenge at det forsatt er i spenn, kanskje...hehe, vet ikke luftet tankene...Men jeg hadde sånn med første mann...Ikke godt nei...

Og nå er det på´n igjen...Husk blæra di får mindre plass etterhvert...

Håper du blir klokere av å vært hos jordmor...=o)

Skrevet

Hehe uff vil ikke ha det verre, men du har sikkert rett i at det er press i blæra etter en natt. Husker ikke alt dette fra sist jeg, men jeg skal jo egentlig ikke klage for jeg har jo ikke hatt noen symptomer resten av svangerskapet. Men det er ekkelt og trasig. Skal få jm til å ta en blodprøve for å se om det kan være noe, og er det ikke det, får jeg bare fortsette å tisse litt å litt innimellom hehe

Skrevet

har det sånn jeg og. kan være oppe nesten en gang i timen om natta innimellom. og så er det noen netter som jeg klarer å sove igjennom uten å måtte opp på do. det er slitsomt å holde på sånn her, men sånn er det bare... blir hvertfall vant til å ikke sove igjennom en hel natt da.. hehe.. det er verre de dagene jeg må fly hele tida på do, særlig når jeg kjører på vei til skolen, og det ikke er bensinstasjoner overalt..

Skrevet

Jeg vet! Jeg tisser alltid før jeg drar ut å handler feks, men joda med engang jeg har stoppet bilen, er det tissepause igjen. Hadde man bare fått tømt blæra så hadde jo denne springinga ikke vært nødvendig, men jeg får det jo ikke til uansett hvor lenge jeg sitter der på do å venter hrmpf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...