Gå til innhold

Å vaske klær - debattten,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere forskjellige program til det forskjellige?

Eller bruker dere "finvask" programmet til noe?, mitt tar 40 minutt.

Hva med "hurtigvask" programmet? Tar 30 minutt.

Eller kjører dere alt på det hovedprogrammet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en sånn der du stiller inn etter hvor mye klær det er i maskinen og om du skal ha forvask ekstra skylling etc, men jeg tror den jeg bruker tar rundt 1,5 time ca. Men når det er noe som haster da hiver jeg det på 20 min hurtigvask ;)

Skrevet

Jeg bruker hovedprogrammet på hverdagsklær, finvask bruker jeg til klær som ikke tåler så mye som f.eks om det er noe pynt på osv. Hurtigvaskprogrammet bruker jeg om tøyet ikke er direkte skittent og jeg har dårlig tid.

Skrevet

60 graders standard program til undertøy og nicolai sitt

40 graders hurtigvask til våre hverdagsklær. da blir det alltid reint, fordi vi aldri skitner til klærene våre noe særlig :)

Skrevet

Finvask programmet bruker jeg til duker, klær som er spesietl fine og sarte ...

Hurtigvask om det ikke er skittent men har kommet ut av form eller av og til helt nye klær om jeg har det travelt og vil bruke det fort.

Skrevet

Jeg stiller først inn stofftype (blir stort sett bomull), så temperatur, så omdreninger per minutt for sentrifugen om man vil forandre på den, så om man vil ha forvask og intensiv skyll, så om man vil ha kort porgram eller vanlig program, så start. Kan også velge finvask, håndvask, syntetisk eller ull men bruker det sjeldent.

Skrevet

jeg bruker stort sett E-bomull(sånn økonomigreier) den tar 2 og halv time tror jeg... men av og til så bruker jeg vanlig bomullsprogram,for der går d an å korte ned tiden(da tar d en time ca)...

bruker også mini30 noen ganger.. tar 30 min og vasker på 30 grader...:)

Skrevet

Ja, såklart bruker jeg foeskjellige program til det forskjellige. daaah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...