aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Da hopper jeg tilbake igjen til dere.. Var på ultralyd 14.Aug i det jeg trodde var min 19.uke, og der fikk vi vite at fosteret var dødt..Hadde ghatt en MA. Ante ingenting på forhånd, hadde litt ekkel feeling på at jeg ikke hadde kjent liv de siste uker og at magen var ganske liten til 2.gangs gravid å være..men jeg har ikke blødd og ikke hatt vondt.Hørte hjertelyd i uke 14 hos legen, men de på ultralyd mente det må ha stoppet opp i dagene etter det..Ble estimert til å ha vært 12+4 gammelt foster, men det hadde falt litt sammen så det så nok mindre ut enn det var.. Ble satt i gang i går og etterhvert kom det ut (for oss føltes det ikke riktig å se fosteret). Har tenkt at dette hadde jeg aldri fikset når jeg har lest om andre som har opplevd det samme, men det er utrolig hva en klarer når en må..Har egentlig gått veldig greit etter forholdene. Venter et par mnd før vi blir prøvere igjen, de anbefalte oss det på sykehuset. Jeg er jo blitt litt avhengig av å være her på bim så da var jo dette den riktigste plassen nå, selv om jeg har "bodd" på 2.trimester siste tiden, uff tungt dette... Noen andre som har opplevd det samme?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Stakkar deg!!! Så skrekkelig å oppleve noe sånt!! Det må være skikkelig tøft å gå igjennom. Har ikke opplevd det selv, og ønsker ikke å oppleve det heller! Håper du har mot igjen til å prøve. Lykke til videre!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 uff dette hørtes fælt ut... jeg mista selv når jeg var i uke 14....men fosteret hadde dødd i uke 8-9..så på meg ble d bare utskrapning..men det var fælt å se "babyen" på ul-skjermen så liten og tilsynelatende så perfekt og så ikke noe liv... håper du kommer deg igjennom dette...jeg må si at jeg har slitt en del...ble gravid igjen 3mnd etterpå men mista da i en sa i uke 6...har ikke klart å bli gravid igjen etterpå... ønsker deg masse lykke til:) sender deg en god klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå