Gjest Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Årsvikariat som lærer, ca 70 %. Passer meg glimrende, ofte ferdig til kl 13 eller 14, kl 15.30 en dag i uken. Jippi!! Eneste som er litt dumt er at hovedmålet til elevene er på nynorsk... Fikk jobb i dag og skolen starter mandag, ikke så mye tid til forberedelse gitt... men det får gå på et vis.
mummy til 2 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Gratulerer så mye!!! nyutdannet?? lykke til på mandag
♥binna♥ Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Gratulerer, høres utmerket ut! Jeg ønsker meg også en slik stilling:)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Gratulerer med jobben! Men må bare helle litt kaldt vann i årene dine.... Jeg hadde 70% stilling sist skoleår, og jobba absolutt fullt de fire dagene jeg var på skolen... Hadde en fridag pr uke, og jobbet masse både på kveld og helg. Min erfaring er at man jobber mye mer enn man får betalt for... Man må jo gjøre jobben ferdig... Nå jobber jeg ca 85% på fire dager i uken. DET blir lange dager, det...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 ja, er redd det blir noe sånt...men er ikke du på ung skole? jeg skal på småtrinnet, tror jeg. Er jo ikke så mye retting og sånn der... men litt blir det jo alltids. Dette er ganske utrolig, men rektor vet ikke hvilke fag, eller hvilke trinn jeg skal ha enda...!! jeg bare sa hva jeg ikke vil ha, så skal han finne det ut til i morgen...Spent ja!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Jobba på u-skole i fjor, skal jobbe i barneskolen nå. Ser fram til mindre rettepress, ja... Har "sluppet unna" de tyngste rettefagene også... Lykke til! Det er skrekkelig gøy å jobbe i skolen!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 ja gleder meg til jeg er "inne i det" Men gleder meg ikke til å lage årsplaner og sånn....gleder meg til jeg er kjent med klassen(e?) og finner fram på skolen uten å leite
Gjest Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Planarbeid er slitsomt, men utrolig nyttig å ha.... Tanken på at det er så nyttig å ha planen underveis, gjør tanken på å lage den overkommelig. Jeg skal også lage planer.... Ikke fått gjort det enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå