Gå til innhold

Flere som er slitne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 25 og føler meg som en hvalross på land... er det flere eller bare meg? Før jeg ble gravid var jeg svært fysisk aktiv og er ganske sterk. Men nå blir jeg så andpusten av ingen ting, klarer nesten ikke å bøye meg fordi det klemmer på magen (ta på sko er et stort prosjekt i seg selv), og hvis jeg går tur i litt tempo så strammer det skikkelig i magen (ikke kynnere)... Noen flere med disse opplevelsene som er ca like langt på vei som meg? Eller er det bare jeg som er unormalt stor og tung i uke 25? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det. Er 20+4 å har gått opp blytunge 8 kg. Føler meg som en ballong med for små armer og ben, ligger å kaver i sengen. Ser ikke gravid ut. La på meg 20 kg sist, men da spratt jeg opp som ingenting og både studerte og jobbet frem til fødselen. Nå har jeg vært sykemeldt siden mars pga skiveutglidning, kvalme med oppkast og bekkenløsning. Gruer meg til å bli tyngre...

Føler meg som en gamling som drar seg opp trappene, men sånn er det når typen ikke vil montere heis:o)

Du jobber ennå fulltid i bhg?

Skrevet

Ja det gjør jeg... småbarnsavdeling så er mye nede på gulvet.

Skrevet

Eg kjenne eg e heilt utkjørt... E sjelegla for at da kun e ein dag igjen på jobb så e da helg.. Puh..:/

Skrevet

Godt å høre det er flere enn meg:) Selv om jeg ikke er glad for at dere er slite altså, det er jo ikke noe hyggelig hehe...

Men føler meg så pinglete:p

Skrevet

Vel, da er det vel på tide å trappe ned litt?? Jeg jobber også i barnehage, men kastet inn håndkledet i uke 19. Har to i magen, og bekkenløsning, så nå er jeg like sliten av å bare være hjemme, kan nesten ikke gå (det gjør alltid vondt). Uke 25 nå. Trener hos fysio da,. men skal gå over til bassengtrening der. Uansett så kjenner jeg så igjen den følelsen av å føle seg som en pingle. Gleder meg til å trene igjen etterpå. Spinning, styrke, step +++ (virker fjernt akkurat nå da)

Håper bekkenet blir bra da. Er ganske kjedelig å bare kunne gå det aller nødvendigste..

Skrevet

Ja har man bekkenløsning skal man jo ta det rolig...

Føler ikke jeg er langt nok på vei eller har noen "godkjente" plager ennå... er bare tung liksom. og da skal jeg bare få tilrettelagt slik at jeg ikke trenger å ta de tyngste takene på jobben... så vet ikke jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...