Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaget av veldig hyppige kynnere og som måtte på sykehuset til kontroll?

Er selv i uke 29+3 og er veldig plaget av kynnere, og JM skrev en henvisning til kontroll på sykehuset.

Jeg har fått time på onsdag og lurer veldig på hva de gjør der?!

Noen andre i samme situasjon som evt kan gi meg litt info?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på kontroll da jeg var i uke 26 var det vel.

Det de er bekymret for er at kynnerene du har hatt har satt igang moning som igjen kan føre til prematurfødsel. '

Jeg fikk da innvendig ul hvor de sjekker om det fortsatt var lukket.

Alt var lukket hos meg så de hadde ikke påvirket noe om jeg har hatt så mye som jeg hadde.

Nå er jeg i uke 36+4 og har enda mere, men nå er jeg så langt på vei at de ikke sjekker det igje:)

Lykke til hvertfall. Det er mange som går med åpning lenge før fødsel også og i mange tilfeller så har det ikke skjedd noe som i mitt tilfelle:)

Skrevet

ok, tusen takk for svar :) Blir spennende å se på onsdag..

Vet du evt hva de gjør hvis de har satt igang modning??

Skrevet

Har du vonde kynnere, eller bare "vanlige" kynnere? Har også mye kynnere, men har tenkt på det som normalt og ikke noe jeg har nevnt for lege eller jordmor.. Bare jeg går pittelitt så får jeg kynnere, eller jeg tenker flere tanker enn 1 om gangen, så blir magen knallhard og "krymper" seg sammen..

Har ikke engang tenkt tanken på at det ikke nødvendigvis er bra..?

Skrevet

man kan få hyppige kynnere ved at man er stresset eller i mye aktivitet.. Da får man som regel beskjed om å holde seg i ro.

Men i mitt tilfelle har jeg vært sykemeldt i 9 uker og jeg holder meg stort sett bare i ro fordi jeg har en forferdelig bekkenløsning.

Jeg får kynnere når jeg sitter stille eller reiser meg opp eller tisser eller står.. uansett hva jeg gjør.. Jeg får bare flere og fler for hver dag og jeg har opptil 7 stk i timen..De er ikke vonde, men ubehagelige og litt slitsomme...

JM mente at dette var langt fra normalt og henviste meg da videre til sykehuset.

Så nå skal jeg på kontroll på onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...