Gå til innhold

Dere med babyer på 9 til 10 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser deres til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmtrollet er snart 8,5 mnd og han får middagsglass. Orker ikke å lage selv når det er så mye bra på glass..

Skrevet

Nå får han den samme maten som vi spiser. I dag ble det lasagne og hvitløksbrød, i går var det kjøttboller, på lørdager er det hjemmelagd pizza. Vi spiser også mye kylling og fisk. Jeg er bare forsiktig med å ikke bruke salt, og da går det fint at han spiser vår mat.

Skrevet

Det samme som meg. Hun er 10 mnd.

I dag fiskesuppe med kamskjell og hvitløksbrød, i går wok med kylling, ellers pizza, fisk og kjøtt. Får middagsglass og fruktmos, evt smake litt hvis det er noe hun ikke kan spise eller ikke kan spise så mye av.

Skrevet

Han spiser stort sett det vi spiser, bare ikke nødvendigvis alt av tilbehør. passer på at vi alltid har noe han kan få. Masse grønnsaker for eksempel. Kan han ikke spise skikkelig middag av det vi spiser får han middagsglass ved siden av.

Og så har vi frosset en del til han som det er enkelt å varme opp.

Skrevet

Middagsglass, det er så greit siden de er uten salt. Men får smaksprøver fra middagen vår.

Skrevet

Når de spiser samme mat som dere, bruker dere stavmikser??

Jeg gjør det, for hun synes det er vanskelig å spise mat med biter. Hun spiser 8mnd-glass med litt biter i, men ikke større biter enn det. Derfor moser jeg maten med stavmikser når hun spiser det vi spiser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...