Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Kommer ikke inn på minside.... noen som vet hvordan jeg får lest post i postkassa da????
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det går vel ikke om du ikke kommer inn på siden din.... Hvordan går det med deg, vil lillebror ut eller??
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 hei vennen ) ingen baby enda?
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 huff nei han vil ikke ut... jeg er så lei nå jeg.... 4 dager over idag.... SUKK! HVa skal jeg gjøre a???? Uhu!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Be til høyere makter.. Vet ikke jeg altså, men tror ikke du skal satse på å gå i trapper eller ta husvasken nå, da er du vel bare utslitt til fødselen.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 sterk mat? unn deg en heftig kryddra pizza, to fluer i en smekk ) ellers kan du komme hit og henge opp tøy, om han ikke kommer er du iallefall til god hjelp... ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 16. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2007 Ja leiligheten er i boks!!! HURRA! ) Koselig at du husket det da =) Flyttet alt for noen dager siden, og nå er jeg bortimot helt ferdig m alt, er såååå deilig, så alt er klart for lillebror, bare han vil komme ut!!!!!! Og fysisk aktivitet er IKKE et bra lokkemiddel for fødsel, for jeg har virkelig stått på de siste dagene, men har ikke hjulpet en døyt... ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 da går du inn på profilen til noen andre, og så trykker du på "Til postkassen" som står under der hvor den som "eier" profilen har skrevet om seg selv
Snuppa! Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Er på leilighetjakt jeg også,er skikkelig desperat nå. Så følte sånn med deg som var på leilighetjakt som høygravid,høres ikke noe gøy ut. Men det var fint at dere har komt dere i orden,krysser fingrene på at lillebror kommer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå