Tre tette! *07+10+11* Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 hørt at plommer skal hjele til å sette igang fødselen. noen har prøvd d??
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg spiser plommer som bare det, men er jo bare33 uker på vei, så håper det ikke setter igang noe enda.. Men nå tror jeg at jeg skal roe ned på plommespisingen min gitt....
Mariana_K Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det har jeg ikke hørt... men tror det funker dårlig...! Har spist plommer i 3 dager nå, og ikke skjedd noe som helst... hehe!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Jeg har utrolig gode plommer i hagen, og noen er klare til å spises og gjett hvem som er under plommetreet hele tiden:) Det eneste jeg får er diare og løs mage (sorry detaljer), men håper ikke de setter i gang fødsel jeg er jo snart 29 uker litt for tidlig
MissiCippi Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Du får jo som kjent mageknip/løs mage av plommer.. Samme som når du får klyster.. Så kanskje d kan ha noe av den samme effekten? At økt tarmaktivitet kan virke stimulerende på rier?? Men: da må man nødvendigvis være VELDIG moden.. Plommer er uansett helt topp for alle oss som plages med trege mager og hemorider:-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Jeg har spist ca en korg med plommer til dagen de siste 14 dagene, og har ikke fått så mye som løs mage engang.... Så nei, jeg tror ikke det har noen innvirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå