Gå til innhold

plommer...??

Tre tette!   *07+10+11*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørt at plommer skal hjele til å sette igang fødselen.

noen har prøvd d??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser plommer som bare det, men er jo bare33 uker på vei, så håper det ikke setter igang noe enda.. Men nå tror jeg at jeg skal roe ned på plommespisingen min gitt....

Skrevet

Det har jeg ikke hørt... men tror det funker dårlig...! Har spist plommer i 3 dager nå, og ikke skjedd noe som helst... hehe!

Skrevet

Jeg har utrolig gode plommer i hagen, og noen er klare til å spises og gjett hvem som er under plommetreet hele tiden:)

Det eneste jeg får er diare og løs mage (sorry detaljer), men håper ikke de setter i gang fødsel jeg er jo snart 29 uker litt for tidlig

Skrevet

Du får jo som kjent mageknip/løs mage av plommer.. Samme som når du får klyster.. Så kanskje d kan ha noe av den samme effekten? At økt tarmaktivitet kan virke stimulerende på rier?? Men: da må man nødvendigvis være VELDIG moden.. Plommer er uansett helt topp for alle oss som plages med trege mager og hemorider:-)

Skrevet

Jeg har spist ca en korg med plommer til dagen de siste 14 dagene, og har ikke fått så mye som løs mage engang.... Så nei, jeg tror ikke det har noen innvirkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...