Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Fordi bekkenet mitt begynner å krangle litt spurte jeg jordmor om tips på hvordan jeg kunne forsøke å ende opp med krykker..... Svaret var; ikke bære tungt, bruke puter i senga mellom bena og i ryggen og ikke støvsuge og vaske gulv. Mannen min holdt på å gå rett i knestående og bare utbrøt; ikke støvsuge ENGANG???? Jammen, sist du var gravid var jo alt som før!! Hahaha-han er ikke akuratt vandt med at jeg er syk eller sliter med noe, så nå skal han få seg en overraskelse fremover tenker jeg! :DDD
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ikke min heller. Han er vant til å jobbe, jeg tar meg av hus, hjem, barn og når han kommer hjem får han massasje, sex og hva han måtte ønske. Har fått bekkenløsning nå så får se hvor mye jeg klarer og hvor mye/lite han hjelper til
kokosyklus Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Herregud jenter:) da er dere snille med mennene deres. I begynnelsen da vi flyttet sammen gjorde jeg alt, han kunne se på at jeg brettet klær uten å tilby meg hjelp. Så for meg et liv i full jobb med fullt ansvar for hus og barn. Aldri i livet. Han må ta like mye som meg, så vi har fordelt likt. Vasker huset sammen hver torsdag. Resten av uka har han ansvar for oppvasken og jeg for klesvask. Vi har ikke kranglet om husarbeid på 4 år:) Super ordning!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 HI her! Er ikke så grei jeg heller altså, men har vært hjemme i ett år med sønnen vår nå og har hatt masser av tid og overskudd, derfor har jeg tatt det meste dette året. Men å vakse gulv feks gjør jeg ikke, for det tåler ikke ryggen. Tror kanskje bare mannen min synes det blir litt mye nå når han må støvsuge og vaske gulv og bære tunge handleposer og ta mesteparten av jobben ute.... :DDD Syns det er litt morsomt jeg!!
twoboys & a girl Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Min samboer går selv rundt å forteller at han er bortskjemt. Han jobber veldig mye, å noe av det eneste han gjør er å lage mat. Nå har jeg måttet mase på han for å få han til å vaske leiligheten siden jeg ikke klarer det. Jordmor ba han i går å ta seg av støvsugingen, gulvvask, tunge løft og å trappe ned litt på jobbingen.
ohayoo Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg har tydeligvis funnet riktig mann... Min mann lager frokost til meg, lager middag til meg, vasker klær (det gjør jeg også av og til...) + at han klipper plen, sørger for at det er noenlunde ryddig i garasje, kjeller og loft og passer på at bilen har diesel. I tillegg til dette gjør han mer enn meg i forhold til rydding og vasking av huset Hos oss er det nok litt omvendte kjønnsroller, jeg er den som jobber mye, mens han er hjemme tidligere enn meg hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå