Gå til innhold

Mulan!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope dessverre ikke ennå.... 5 dager over nå, buuuuhu.....

Hvorfor anonym??

Skrevet

Kanskje hun er anonym fordi hun er redd for å mase... hehe

Det er jeg.. Har hatt sååååå lyst å spørre hvordan det går hver eneste dag nå, men tenkt at det renner sikkert inn nok smser og tlfner som det er. Husker jeg var dritt lei de siste dagene iallefall. hehe

Håper alt er bra ellers da! Om du ikke har født til uka så kom på besøk! JA! hehe

Skrevet

he he var det deg ja snuppa!! ;o)

Har fått endel tlf og mld ja, hi hi, vet jo at det bare er godt ment og at folk gleder seg liksom, så det er jo egentlig bare koselig =) De mld som er irriterende er "Hei! Har du ikke født ennå?? Når kommer han??" Det blir sånn neeeeeeeeeeeeei for f....!!!!!!!!!!!!!!!!

Men får endel koselige hilsener som at stakkars deg, åh nå er du vel lei osv.. og det er jeg!!!!!!!!!!!

Men har heldigvis fått tid til å fikse den nye leiligheten da, så alt er klart, så det er jo godt for noe!

Klart nå, så nå kan han bare komme!!!!!!!!!!!!!!!!

He he tror nok ikke jeg orker å komme på besøk til uka.... Hadde vært kjempekos, men alt er litt vel pes om dagen, så jeg har m vilje lagt null planer... ;o)

Men håper vi sees snart likevel!

Hils gojentene dine!!

Klem :o)

Skrevet

Nei altså er ikke jeg som var anonym altså. hehe, Jeg bare skjønner at folk vil være det for ikke å mase. Mulig jeg ordla meg litt dårlig, men nå trur du meg sikkert ikke uansett ha ha ha ha

Men godt å høre du har det bra! Og ikke minst at du er kommet i leiligheten og ting er i orden! Håper du føder fort fort fort. hehe, en bæbis i innflyttningsgave hadde nok ikke vært så ille ;)

Skrevet

hei snupp,

håper bayen i magen kommer snart, jeg så jo helt feil i kortene *dunke seg i hoet* hehe... men det er ikke lett å se i tid når man ikke er klarsynt, så sorry for den.

får håpe han blir klar snart så du kan bli 2 barns mor, lykke til!

og kos deg på bærum!

Klem

Skrevet

He he åh var det ikke deg nei, he he!!! Da misforsto jeg helt, hi hi ;o)

Ennå en dag er over uten at noe er skjedd... så nå har jeg tatt m meg dataen på senga! Orker ikke sitte oppe og loke, prøver å få tiden til å gå med å sove, selvom jeg sover skitdårlig...

:o(

Kom igjen nå da lillebror!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Takk takk snuppa! :o)

Håper jeg får rettet opp inntrykket av Bærum fra sist, ble ikke videre imponert da, så håper det blir bedre denne gangen - ellers reiser jeg hjem m engang!! ;o)

En uke over imorgen, så nå er det jammen meg på tide at det skjer noe her!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå begynner jeg også å bli skikkelig spent på om lillebror kommer snart. Du må si ifra hvis det er noe på gang da så vi vet det.

Har du ordna med pass til datteren din osv,noen du kan ringe hvis ting begynner å skje?

masse lykke til og mange klemmer til deg!

Skrevet

Tusen takk!

Skal prøve å få sagt fra om noe skjer!! :o)

Vi bor hjemme hos mamma frem til han er født, så da blir jo bare lillesnupp igjen her når jeg drar på sykehuset, trygt og greit å ikke være alene når jeg går og venter!!

Krysser fingrene for at han vil hilse på oss snart....!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...