Mockanin Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Etter to dager med barnehageplass er vi kjempe fornøyde. Minsten ser ut til å trives og personalet er kjempe greie. Har vært litt morsomt å være i bhg. disse to dagene. I går, første dagen, var mannen og jeg der et par timer sammen med minsten. I dag var vi der bare en liten stud før vi gikk. Minsten gikk rundt og lekte fra første minutt vi kom inn i barnehagen første dagen. Vi ble faktisk mest opptatt med de andre barna der vi. Dem skulle sitte på fanget, prate og lese bok. Ekstra morsomt var det at halvsøsteren til eldste sønnen min (hun er 5 mnd. yngre enn minsten) viste så tydelig at hun kjendte oss. Hun la nærmest beslag på oss, og det gjør hun ikke til vanlig. Ekstra godt var det når vi kom og hentet minsten i dag og fikk høre at han sovna etter 10 min. inne på feltseng. Vi hadde jo ansett sovingen som det største problemet han kunne møte siden han er vandt til å sove ute i vogn. Nesten så jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen tirsdag for å kunne hente han i bhg. og se hvor kort tid vi bruker hjem nå. Tidligere har jeg brukt to timer fra jeg gikk fra jobb og til jeg hadde hentet han hos dagmamma og var hjemme.. Nå vil jeg klare dette på ca. 45 min., og det att på til når jeg sykkler... MÅTTE bare fortelle hvor fornøyd jeg er.
nick39 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Så deilig, her gikk det utrolig bra med vår elste jente. Og det ser bra ut for hun lille også. Hun suttret litt men det ga seg utrolig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå