Gå til innhold

Noen som ikke er dårlig?


Swan

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 6 og har ikke vært kvalm. Har bare hatt et par kvelder der jeg har vært bittelitt uvel...noe som jeg føler kan være innbilning. Noen andre som ikke er dårlig? Er litt redd for at det ikke er normalt siden jeg har mistet en gang før..og siden jeg ikke var dårlig den gangen heller. Men kanskje det kommer? Ønsker det ikke da akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke seks selv (altså 5+4 på vei) og er uggen til tider.. men ikke skikkelig kvalm.. kan kjenne det stikkinger i underlivet i blant og puppene er ØMMMEEEE..kjennes ut som om kvalmen øker opp for hver dag som går,men håååper jeg slipper billig unna;) ikke vær redd for at du ikke er kvalm.. alle er forskjellige og alle kropper er reagerer forskjellig. vet om mange som ikke har vært kvalme i det hele tatt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke dårlig...bare litt kvalm innimellom som går over etter 5 min.el no. Med de to første barna, kasta jeg opp hver morgen de 3 første mnd. Så akkurat nå er jeg overlykkelig for at jeg ikke er kvalm....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+3 og er ikke kvalm, har ingen ømme pupper... Må tisse oftere enn vanlig og er veldig oppblåst i magen, men bortsett fra det er det kun den positive testen som vitner om at jeg er gravid...

Har lest et sted at det "bare" er 70% som blir kvalme, uten at jeg skal være alt for skråsikker på om det stemmer. Håper at jeg er av dem som ikke plages for ille med kvalmen. :)

 

Lykke til med graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan!

Jeg var ikke dårlig når jeg gikk med mitt første barn, og har ikke vist noen tegn til det nå heller. Så jeg syns ikke du skal bekymre deg. Det er som hun ene her sa, at vi alle er forskjellige. I bunn og grunn så skal vil egentlig være glade for at vi ikke er kjempekvalme og spyr hele tiden.

Så nyt svangerskapet ditt, og lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen symptomer, sånn som ømme pupper, trøtt, litt menskramper her og der, og ofte sulten, men ingen morgenkvalme... Jeg kan klare meg uten morgenkvalme jeg hehe. Tror alle reagerer på sin måte, og tror ikke du trenger bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 6+0 i dag og er heller ikke kvalm enda. Virker som om det er flere av oss som har det slik. Har ellers ømme pupper og litt stikninger/murringer innimellom + er trøttere enn vanlig, men stort sett kjennes det ikke ut som om jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...