Crazywoman Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvordan er de og hvilken str. bruker man på en på 13 kg? Skal til et land der de bare har det merket:)
klampen i bånn Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det er vel de dyreste bleiene man kan få tak i i Norge om jeg ikke tar helt feil.. har ikke hatt råd til å prøve de;)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jepp supre bleier!!!! (Slår både Libero pg Pampers) Brukte de da vi var i Thailand,husker jo ikke størrelse og kg.
Crazywoman Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Hmmm, men er de bra? Tenkte jeg skulle slippe å fylle kofferten med Libero:)
Crazywoman Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Så bra MammaLukas! Da skal jeg slappe av og ikke ta med mer bleier enn jeg trenger til turen. Det var godt!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 vi brukte de i england og det var VIRKELIG gode bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå