Gå til innhold

Tjihi.. Theodor skal begynne på dans:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra 1-3 år da.. Og han elsker jo musikk:o)!! De skal ha oppvisninger og alt, hihi:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult. Har faktisk tenkt til å melde opp han lille tassen her også, men har alltid trodd at man må være 3 år. Hva slags dans blir dette ?

Skrevet

Så morsomt! :D Jeg har tenkt på noe lignende til lille her, men har ikke funnet noe.. Er bare fra 3 år og oppover. Kanskje han blir ballettdanser da han blir stor? Så stilig! :))) Er det danseskole eller, som har kurset?

Skrevet

Så kjekt!!!

Datteren min vil også danse men her i nærheten er kursene fra 2-3 år med foreldre, og 4-5 år uten foreldre. Hun er 3 år og 8 mnd nå, så hun er liksom litt midt i mellom.Så hun skal få begynne neste år:)

Mest sannsynlig blir det turn i år!

Skrevet

Vet ikke helt, men det er gjennom kulturskolen... Kanskje det er samme tilbud i Halden?? Er på lørdager da...

Hihi, håper ikke han blir ballettdanser*fnis* Spille fotball vel:-)))

Skrevet

hva er kulturskolen? bor du i Oslo?

Skrevet

Da skal jeg jammen sjekke! :D Men lørdager da, hrmp! Jeg somjobber annenhver lørdag, og samboeren som jobber 2 av 5 helger:| Men det hadde jammen vært morsomt:)

Skrevet

Nei, i Sarpsborg. Det er et kommunalt drevet fritidstibud for barn og unge. De arrangerer bl.a diskotek for ungdom osv.

Skrevet

så gøy!!! hvor da? kunne vært stas for jenny også :o)

Skrevet

Ja, det er artig vetdu!! Lille Ballerinaen min, hoho:-)

Jenny: Det er på Aktivitetshuset.. Det er i gågata, i samme bygning som EPA egentlig, bare på baksiden mot gågata...

Skrevet

har du noe nettside eller hvor fant du ut av det?? hadde vært koselig for snuppis!!

Skrevet

åå, så morro da.. Det vil jeg at snuppa skal og!!! Men bor nok litt for langt unna til det, ja.. Har sjekka området her, men her er det aldri noe morro som skjer :/ Husker jeg var med på sånn barneturn selv da jeg var liten, og elska det.. Vil at snuppa skal være med på noe sånt og :)

Skrevet

Å,så søtt!!:)Hehe,Natalie skal også begynne, på turn!! Det er 3 års grense da, men siden hun blir 3 i begynnelsen av Januar regner jeg med å få henne inn:-D

Skrevet

Ntååå, så nydelig da:o)) Tenk deg lillesnuppa i turndrakt da*sukk*

Jenny: Det var hun på jobben til P som spurte oss, hun jobber der. Han skal ringe henne senere, så da kan jeg gi deg mer info da! Du vet, disse mannfolka får aldri med seg ALT mammaene må vite, tjihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...