Twintipp og himmelblå Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Fra 1-3 år da.. Og han elsker jo musikk:o)!! De skal ha oppvisninger og alt, hihi:o)
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Så kult. Har faktisk tenkt til å melde opp han lille tassen her også, men har alltid trodd at man må være 3 år. Hva slags dans blir dette ?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Så morsomt! Jeg har tenkt på noe lignende til lille her, men har ikke funnet noe.. Er bare fra 3 år og oppover. Kanskje han blir ballettdanser da han blir stor? Så stilig! )) Er det danseskole eller, som har kurset?
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Så kjekt!!! Datteren min vil også danse men her i nærheten er kursene fra 2-3 år med foreldre, og 4-5 år uten foreldre. Hun er 3 år og 8 mnd nå, så hun er liksom litt midt i mellom.Så hun skal få begynne neste år:) Mest sannsynlig blir det turn i år!
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Vet ikke helt, men det er gjennom kulturskolen... Kanskje det er samme tilbud i Halden?? Er på lørdager da... Hihi, håper ikke han blir ballettdanser*fnis* Spille fotball vel:-)))
klampen i bånn Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 hva er kulturskolen? bor du i Oslo?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Da skal jeg jammen sjekke! Men lørdager da, hrmp! Jeg somjobber annenhver lørdag, og samboeren som jobber 2 av 5 helger:| Men det hadde jammen vært morsomt:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2007 Nei, i Sarpsborg. Det er et kommunalt drevet fritidstibud for barn og unge. De arrangerer bl.a diskotek for ungdom osv.
Jenny-penny Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 så gøy!!! hvor da? kunne vært stas for jenny også )
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2007 Ja, det er artig vetdu!! Lille Ballerinaen min, hoho:-) Jenny: Det er på Aktivitetshuset.. Det er i gågata, i samme bygning som EPA egentlig, bare på baksiden mot gågata...
Jenny-penny Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 har du noe nettside eller hvor fant du ut av det?? hadde vært koselig for snuppis!!
jente,jente, ? Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 åå, så morro da.. Det vil jeg at snuppa skal og!!! Men bor nok litt for langt unna til det, ja.. Har sjekka området her, men her er det aldri noe morro som skjer :/ Husker jeg var med på sånn barneturn selv da jeg var liten, og elska det.. Vil at snuppa skal være med på noe sånt og
Hot Midget ! Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Å,så søtt!!:)Hehe,Natalie skal også begynne, på turn!! Det er 3 års grense da, men siden hun blir 3 i begynnelsen av Januar regner jeg med å få henne inn:-D
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2007 Ntååå, så nydelig da:o)) Tenk deg lillesnuppa i turndrakt da*sukk* Jenny: Det var hun på jobben til P som spurte oss, hun jobber der. Han skal ringe henne senere, så da kan jeg gi deg mer info da! Du vet, disse mannfolka får aldri med seg ALT mammaene må vite, tjihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå