Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Babyen min fikk en tann (trodde jeg....) da hun var ca 5 mnd. Syntes det var litt rart( hjørnetann nede og på siden av tannkjøttet) men trodde nå hun hadde fått sin første tann:-) Jeg har sjekket jevnlig, nå er hun 6,5 mnd og sjekket for noen dager siden, da var den der! idag var den borte... Hva er dette? noen som har opplevd noe lignende?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hmm.. Kan det ha vært en sånn hvit vond blemme? Eller et lite sår av noe hun har puttet i munnen? En tann kan komme gjennom tannkjøttet, for så å "forsvinne" igjen fordi tannkjøttet hovner opp. Men jeg trodde ikke det tok halvannen mnd.. Kjente du at det var en tann? At det var hardt og spisst liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå