klampen i bånn Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hva kan jeg forvente av spm? Hva bør jeg si om meg selv? Negative sider/positive? (synes det er vanskelig særlig når det gjelder barnehage..) Må si at jeg er kjempe nervøs, og håper noen kan hjelpe meg så jeg kan føle meg godt forbredet:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 du bør fortelle om hvorfor du vil jobbe i barnehage. hva du liker med det. hvilke ting du synes er viktig for barna. de spør nok også litt etter det, så du bare svarer på det de sprø om. de kommer nok til å lure litt på hvordan du har havnet der du er.. evt. arb. erfaring, skolegang. ofte får man spørsmål om det er ting d har interesse for som kan brukes med barna. eks. da er da friluftsliv, fysisk aktivitet og evt. om du liker formings-ting... jeg har vært med på mange intervjuer som tillitsvalgt.
klampen i bånn Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Da stiller jeg svakt... kan ingenting spesielt egentlig. Men er der for barna og sitter ikke i en stol og prater med de voksne. Det synes jeg er det viktigste. Siden du har vært med på mange intervjuer har du sikkert hørt mye rart, hvem er det dere ikke ansetter? Takk for tips:) flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå