Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Er litt usikker. Hva man mener når man skal ta med et hentesett til føden. Er dette et sett med bukse og genser el?
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 He-he,det har jeg også lurt på! Tror bare det er de klærne babyen skal ha på når man reiser hjem,ja. På sykehuset tror jeg man får låne klær,tepper o.l på fødeavdelinga,så da trenger man å ha med ett sett med klær til den lille. Mulig jeg er helt på bærtur,men virker ihvertfall logisk!
mammamia<3 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er de klærne babyen reiser hjem i :-) for mange er det ekstra viktig at akkurat de klærne er EKSTRA fine
twoboys & a girl Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Hjemreise klær. Hadde en to delt fleesdress sist da vi reiste hjem.
Serial mom Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Ekstra fine,du! Stakkar babyen skal hjem til den storsiklende bikkja vår,er ett tørk fra han på det hentesettet,så må det kastes,he-he! Jeg har sikkert klart å kjøpe for store,eller for små klær,så babyen kommer til å se ut som en tulling den dagen likevel! Håpløs førstegangs,ha-ha!
Bdancer Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 På sykehuset får man låne tøy (man kan velge å bruke eget tøy om man vil). Hentesett er de klærne babyen har på seg på hjemmreisen. Mange har et lite "selskap" med familie når de kommer hjem og da er hentesettet gjerne litt pent...
Niem og Patrick Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Hentesett er ofte et fint strikket sett. Min mamma strikker for harde livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå