mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 var jeg hos legen med gullgutten min.Han har litt øreproblemer,så det var bare for å sjekke opp. Samtidig snakket jeg med henne om å fjerne spiralen,når jeg har time hos henne på tirsdag.Har jo tenkt en del på hva hun vil si pga blodprosent og jernlager,men hun sa at det var helt greit,men da måtte hun gi meg jernsprøyter.Greit for meg det.Så fra tirsdag blir jeg en prøver igjen. Gleder meg noe enormt.Så da kommer jeg for fult inn her.
martine68 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Vellkommen inn i gjengen :-) Håper det ikke tar lag til før dere lykkes. Jeg har vært her inne i snart 2 år og er nok en av de som ikke kommer seg videre. Begynner å bli lei av å ikke lykkes, men er enda for sta til å gi opp. Jeg har 2 barn på 11 og 9 år og er klar for en attpåklatt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Håper at spiren snart sitter hos deg da,to år er lang tid,men det er bra at du ikk gir opp,da blir det i alle fall ikke en liten attpåklatt på deg. Har ei stor jente fra før,18 år,så det er stoooooooor alderforskjell på de to barna mine,derfor ønsker jeg en itl nå,men en vet jo aldri hva naturen vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå