Helnøtt med spire:) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Vil ike sykemlde meg mer (har vert si sist torsdag) Men som dere sikkert vet så har jeg brista armen min:( Klarer ikke røre den i det hele, klarer INGENTING!! Ikke skjære opp brød, ikke skifte bleie/kle på, ikke ta opp bukse knapp. Om jeg presser meg til nesten tårene kommer så har jeg så vondt i armen etter på. Uff, må si at jeg ikke har vert syk noen gang i den jobben så lenge jeg har jobbet der ( i to år snart) Har gått på jobb med over 39 i feber. Men nå har det seg slik da, at jeg tenkte¨å ringe legen i morgen for å høre med han hva han har å si. Tenker påom det kan bli verre om jeg presser meg. Har en veldig krevende jobb (er butikksjef) og må i tillegg springe "livet" av meg for å henge med. Er kun 2 på jobb. Må løfte mange og masse tungt, men jeg klarer ikke ta opp ei bildør. Jeg føler ALDRI at jeg er syk nok til å være borte fra jobb (som regel når jeg føler det bør jeg holde meg borte, det er da jeg er virkelig ille) Hva gjør jeg? *sukk* Hva hadde dere gjort?
Gjest ->>- Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Du er ute av stand til å utføre jobben din, og du vil antagelig bli det enda lengre om du forsøker likevel. Altså sykmelder du deg lenger, slenger deg på sofaen og leser en god bok.
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Du er jo ikke i stand til å gjøre jobben din, og armen din må ha ro for å bli bra. Det betyr sykmelding - med god samvittighet.
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 På en måte ser jeg det selv, men har ikke samvittighet:( Uff, dere synes kanskje jeg er kjempe rar, men tror jeg gjerne er så redd for hva de "øvre" sjefene vil si. Det er så vanskelig, men klarer jo ikke å løfte ei brødkurv en gang (og 4 store stabler skal på plass før åpning) Moren min mener også jeg bør gå til legen å ta lenger sykemelding. Men jeg har virkelig et problem med det.:(
Gjest Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Sorry, men du har jo faktisk egentlig ikke noe valg, da.......
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2007 Nei det er helt sant. Er ikke den som legger meg ned med en gang, men en gang må vel jeg også Får komme meg til legen i morgen å snakke med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå