Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 I dag har jeg kjent litt mindre liv enn det har vært de siste dagene... Er en dag på overtid og har hatt mer hyppige kynnere (ikke smertefulle bare hard mage). Kan det være en sammenheng mellom har mage og det at jeg ikke kjenner så mye liv fra baby? Har også holdt meg opptatt i dag for ikke å kjede meg så mye, så jeg har ikke sittet å kjent etter liv heller da... men bør jeg være bekymret? Var uvanlig mye liv i natt tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei! Jeg ville bare si at jeg har det på akkurat samme måte! Synes det har vært lite liv i dag, men har absolutt kjent at h*n er der...og i tillegg er magen steinhard ofte. Jeg får ikke vondt av kynnerne, men registrerer bare at magen blir veldig stram til tider og det må jo være kynner. Nå har jeg fortsatt to uker til termin, men fødsel kan jo skje når som helst egentlig (håpe, håpe...).
BabyV Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Det er jo akkurat sånn som jeg har hatt det i dag. Eneste forskjellen er at jeg har 4 uker til termin. Har i tillegg hatt "tak" i korsryggen gjennom hele ettermiddagen, men absolutt ingen jevnlige kynnere som man kan ta tia på. Så jeg satser på at det modning på gang hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå