Gjest_1001 Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 ... fikk en suss på kinnet og en klem av en annen gutt på samme gruppe som ham. Gutten var ca 5 år gammel, og min gutt er 16 mnd. Hehe, den store gutten sa at min gutt var så snill, og at han smilte hele tiden når de lekte, og at han lo masse hele tiden. Så koselig. Hehe, syntes det var på tide med en glad historie fra barnehage, ettersom det bare er negative ting om barnehager her inne. Ellers så vinker gutten min og gir slengkyss til barnehagetantene når han skal gå. Hehe, de er så sjarmert av ham atte. Ellers så sier de at han leker kjempefint med de andre, og liker godt de større barna, og de større barna er snille mot ham!
Gjest Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det var jammen en hyggelig solskinnshistorie! :-)
Nurse80 Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hiver meg på denne!! Nesten hver dag når lillegutt på 2 år kommer i barnehagen, så kommer bestekompisen og gir han en klem. Bestekompisen er snart 2 år. Så tar kompisen matboksen sin og lillegutt sin matboks, og setter seg ved matbordet. Så roper han på lillegutt og sier at han må komme å sette seg.
Gjest_1001 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Hehe, så søtt! Når jeg min kommer inn dørene så roper noen "der kommer håvard" så kommer hele gjengen og henter ham... (bortsett fra de eldre jentene, men de henger mest med hverandre). Jeg er så veldig ,veldig glad for at han passer så godt inn i gruppen sin, og for at han trives og de andre barna liker ham og passer på ham, og leker med ham! Barnehagen er over all forventning her. Og ikke minst er personalet kjempehyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå