Gå til innhold

Må kjøpe ny mobil. samung eller ericsson???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha en liten tlf, helst med klaff eller slik en skyver opp for å få frem tastaturet. men hvilke bør jeg velge??

Videoannonse
Annonse
Gjest frøkenvetikke
Skrevet

Sony Ericsson er utvilsomt den beste telefonen du kan få tak i....

Skrevet

Enig med frøkenvetikke:)

Skrevet

sony ericsson sin nye, en skyvetelefon. S 500i.har den i gul, men den er å få kjøpt i sort også.

den har jeg, og ville ikke hatt noen annen....

Skrevet

jeg har SE Z610i, klapptelefon. er veldig fornøyd. eneste minuset er at den blanke overflaten blir så fort ripete.

Skrevet

Ericsson... Uten tvil :)

Gjest frøkenvetikke
Skrevet

Det er de beste telefonene, både med tanke på funksjonalitet og kvalitet. De har alltid vært best, og er det fremdeles. Andre merker (Nokia bla) ble veldig populære i en periode, men det gikk mer på det kosmetiske. Ericsson har alltid vært de beste telefonene, om det er det man er opptatt av.

Skrevet

Har samsung nå, men da bytter jeg kanskje til en ericsson... takk for tips :o)

Skrevet

forresten, hvilke funksjoner er du ute etter?

Skrevet

sende sms og ringe. hehe ;o) og kamera.

Skrevet

samme som meg da mao:P hehe, vil ha en tlf som har et bra kamera og er enkel å skrive meld med, blitt anbefalt SE K810i i 3 forskjellige butikker nå:) 3,2 mp kamera mot 2.0 mp på den S 500i som også er anbefalt her..

det er dog ikke klapp- eller skyve tlf da... ( men det har jeg gitt opp etter lille har fattet interesse for tlf min, og -skal- ha en med tastelås!)

Skrevet

ja, den har jeg sett på. men føler den er så stooooor. den jeg har nå er bitteliten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...