Klar for en liten en =) Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 mine har begynt å få flere "hvite" flekker!! =S
Klar for en liten en =) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2007 de begynner å bli hvite helt på tuppen av vorta!
Bdancer Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hmmm... kommer vel litt ann på hvor mye utviklet de er når du blir gravid. Har ikke hørt om hvite flekker eller hvite brystvorter før... men de kan få en mørk ring rundt det mørke området. og så vokser de og forandrer form på selve vorta. Er vorta hvit? Eller kommer det noe hvitt ut av vorta som gjør at de blir hvite på tuppen? For dette kan jo være råmelk - men det kommer vel ikke med en gang en blir gravid, heller litt senere i svangerskapet.
Klar for en liten en =) Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 det er en hvit liten tupp på begge. det har aldri skjedd før. også har jeg får veldig synelige blodårer rundt og de er no inni hampen ømme
Bdancer Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 synlige blodårer og ømmhet er veldig vanlig når man er gravid...
lille meg <3<3 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 hei, ønsker deg masse lykke til, får håpe du snart sitter med en positiv test, sender masse babystøv til deg.... masse klemmer fra veronica A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå