Gå til innhold

Fikk helt hetta i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg på jobb i dag og barna i barnehagen.

Fikk en SMS fra et ukjent nummer og der sto det: "Nå leker jeg med Sofie, hun har blitt med meg."

Jeg sjekket opp nummeret med opplysningen - og det kom ikke opp noen registrerte eiere. Jeg prøvde å ringe nummeret, men ble koblet over på telefonsvaret. Ringte selvsagt også til barnehagen, og Sofie var der - hun hadde vært der hele tiden. Jeg sendte en SMS til nummeret, ingen respons.

Kvelden før hadde jeg fått en SMS fra samme nummer og der sto det "Hvorfor?".

Jeg synes hele saken var så ekkel, så jeg ringte til politiet for å høre om de kunne finne ut av hvem det var som sendte så rare SMSer, de kunne ikke hjelpe. Da måtte det i så fall ha skjedd noe.

Vil dere vite hvordan det gikk?

Da jeg kom hjem fra jobb etter å ha hentet ungene mine. Ei jente med navn "Marie" svarte. Joda - hun hadde sendt SMS til mammaen sin om at hun hadde besøk av "Sofie", og hun hadde sendt SMS i går til mammaen sin da hun lurte på hvorfor hun måtte komme hjem å legge seg så tidlig.

Himmel og hav - jeg må jo si at jeg ble lettet, nå hadde jeg diktet opp en galning i hodet mitt som drev og forfulgte oss.

Jeg har vel lest for mange aviser...

Fikk forresten vite en nyttig adresse:

telefonterror.no - der kan man finne ut noen skjulte nummer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi,stakkars deg-det måtte ha vært grusomt!!Enda bra det var så uskyldig da:)

Skrevet

Åh,herregud. Hadde fått hetta selv jeg. Så bra det "endte" godt da, pjuh. Ikke rart du ble redd da, hadde alle og enhver blitt tror jeg.

Skrevet

Ja, tenk...og så var det bare ei lita jente som hadde tastet feil nummer. Tilfeldigvis så hadde hennes venninne og min datter samme navnet, og det er litt sjeldent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...