mirredutt Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvilket reiseselskap reiser dere med? Ser på priser for påska neste år, men synes det er så himla dyrt. 2 voksne og 2 barn (6 mnd og 4 år).
CB-BabyBoy Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg har vært der 5 ganger på forskjellige tider av året og det kan være greitt å vite at påsken kan være veldig varm der nede. Jo nærmere vår sommer du kommer, jo varmere blir det. Har vært der i påsken selv en gang og hadde ikke under 40 varmegrader. I tillegg er sola fryktelig sterk - 1 time der tilsvarer ca 8 timer her. Når det er sagt, så kan jeg med handa på hjerte si at det er et fantastisk flott land!! Maten, stedene, menneskene, opplevelsene - alt!! Har stort sett reist med ving/my travel. Anbefaler på det sterkeste å kjøpe seter med ekstra benplass. Noen av de er beregnet på barnefamilier også. Det koster extra, men er verdt det.
Belle&Mini Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Hei. Jeg har reist med orkideekspressen 3 år på rad. Synes de har greie priser Fly bill er jo litt dyr,men veeeldig bilig å være der. Har forelsket meg helt i det landet!
Brenda med 2 ute Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 De er jo høysesong da og mange som reiser dit så man kansje ikke kan regne med at det blir så billig. En måte og spare er og bare kjøpe flystol kansje og ordne seg med boende der nede, det gjorde vi i fjor. Men vi reiste i Mai og var der en hel måned fikk 2 t/r for 12000 sammen. Kjøpte bilettene på sas/ braathens hjemmeside. Så reiste vi rundt en hel del også, men det gikk kjempefint. Når tulla blir gammel nok skal hun også bli med på en sånn tur=) Så himla enkelt og reise rundt der, alle foreldre som vi møtte sa at det ikke hade vært noe problem i det hele tatt. Lykke til!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Vi var der i påsken i år.. og jeg må si at det var nesten for varmt å være der da. Ville heller satset på å reise litt tidligere på året.. Var 37grader i vannet når vi var der, så da kan du tenke deg hvor varmt det var på land.. Men når det er sagt så må jeg si det er det beste reisemålet jeg noen gang har besøk, og vi skal DEFINITIVT tilbake! Vi reiste med star tour.. siden vi bestile en såkalt hoppepåtur så fikk vi det veldig billig.. 4500 pr person, 2 uker.. Men neste gang skal vi bestille fly og hotell separat, tror nok det er endel å spare der, hvis man gidder å lete litt..
Høstspire 2011 Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Vi reiser med Thaiair, og bestiller hotell for oss selv. Mye å spare på dette=)
mirredutt Skrevet 16. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2007 Påsken er jo ganske tidlig i år så vi tenkte å reise ca 7. - 28. mars, men det er kanskje for sent med tanke på varmen som dere sier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå