♥Tullerusk♥ Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Hvordan går det her inne?? Har vært veldig sliten i det siste... Når jeg har vært på BIM så er da bare innom 1 tri...*skammeseg* Jeg som lovte å komme innom her og greier... Nå er jeg 12+0 uker på vei, hormonene er helt på bærtur (les gjerne inne på 1 og 2 tri) Skal til 1. kontroll til onsdag og torsdagen skal jeg på UL...Gleder meg stort og se den lille i magen...Sambo har ENDELIG begynt å glede seg han også...Eller så har han bare lurt meg hele tiden...skulle ikke forundre meg...=o) den tullingen...hehe...Har fått meg jobb som jeg blir helt utslitt av. Får sitte en halv time og det er i lunsjen.. så det tar på.. Men vil IKKE sykmelde meg helt riktig ennå, for bare noe bagateller.. Men nok om meg...Hvordan går det her inne? Noen som har fått overtalt sambo sin? Masse klemmer (ps! feil i nicket, og får ikke rettet opp...)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Jeg er her inne ennå.. Tar nok noen år å få overtalt sambo her...=( Så jeg er ikke så fornøyd for tiden... Har sagt til sambo at enten blir d prøving eller kondom... Gratulerer med 12 uker da! Og lykke til på UL!
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2007 Takk skal du ha...=o) Hmmm...Så vanskelig han var da...Har han sagt hva som stopper han??Er det bare det at han ikke føler han er klar for det nå? (husker ikke alt lengere så du får unnskylde...=o) ) Håper det ikke tar så lang tid da...Krysser fingrene og håper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå