Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Sambo ringte og spurte om jeg kunne kontakte Nav ang.noen papirer....og jeg begynte å grine....! Mamma ringte for å høre hvordan det sto til / om det hadde beg. å skje noe (er i uke 39), og jeg svarte bare surt og giddet så vidt å si noe... Så ringte sambo igjen for å høre om han skulle kjøpe med noe til meg på vei hjem fra jobben....og jeg beg.å grine igjen! Og nå for litt siden sto jeg og gren over komfyren mens jeg laget middag!!!! Hva er dette for noe da? Tar horomonene HELT overhånd nå mot slutten eller..?? Har ikke vært plaget med horomonene no særlig tidligere i sv.skapet (bortsett fra enorm kvalme og oppkast i beg.da) Jeg er jo HELT USTABIL for tiden..... vet jeg er lei og vil ha gutten ut nå men...
smn1 Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 ja hormoner...ikke så enkle å forstå og ikke minst ha kontroll over. for en stund siden trodde eg at mine hormoner i dette svangerskapet hadde ikke eg hatt noe problem med i det hele tatt. Har ikke merket noel helt til en kveld når eg fikk latterkrampe pga ett eller annet mannen min sa. Eg lo som en idiot uten og kunne stoppe, herregud som eg lo. Dette endte med at eg plutselig begynte å gråte akkurat som eg hadde mistet alt og alle. Tårene sprutet som bare det uten at eg forsto noe som helst. Det var mest irriterende faktisk, at eg ikke forsto hva som foregikk. I det ene øyeblikket lo eg som bare det til at eg i neste skulle gråte. Forstå det den som vil men eg forstår ingenting. Vil bare si at eg forstår hvordan du har det. Det er akkurat som noen tar over kroppen din og du mister helt kontrollen. Heldigvis ikke så lenge til terminen :-)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 huff jeg bare griner-griner og griner.. syns skikkelig synd på meg selv av en eller annen grunn :-( Har jo ingen grunn til det men er bare HEEEELT i ubalanse for tiden :-( Håper-håper-håper det går over etter at beybisen kommer ut! Savner normale meg :-( Vært ustabil hele svangerskapet... TUNGT :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå