Gå til innhold

Jente...to eller tre streker...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vite på ul i uke 17+2 at vi skal ha ei jente,jordmor var veldig sikker på det.Vi så to veldig tydelige hvite litt buede streker,som var kjønnslepper.Men ser det er noen som har sett tre???Hvorfor det??Bare lurer.....He he..takk hvis noen gidder å svare.....lurer på så mangt vettu.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

vet ikke om jeg kan gjøre deg noe klokere! men jordmor sa til oss at vi fikk jente 99,9% sikkert! og jeg sa til henne at det var jo rart, ettersom vi tydelig ser 3 streker der! jeg tenkte baller og penis,for å si det rett ut..hehe..sorry:) men, hun sa det var jente, og vi så det godt fra alle vinkler! hun viste oss et ultralyd bilde av gutt, og da ble jeg også overbevist, for det så helt annerledes ut! men hun har vel peiling på hva hun snakker om tenker jeg:)

Skrevet

Vi så to parallelle streker idag, men aner ikke hva som er "riktig", to eller tre streker. Vet ihvertfall at gutten vår så helt annerledes ut.. :o)

Skrevet

enig med deg minnie mom:=) gutter ser helt annerledes ut ja:)

Skrevet

Hi hi...tusen takk! Det er alt man skal lure på også:-) Gleder meg til å se jenta vår:-)

Skrevet

Oi ...den var artig å se Athina:-)Jeg ble meeeeeget sikker på jente nå,for hos oss så vi nok det veldig tydelig,hvis jeg sammenligner med disse bildene.Og det var veldig stor forskjell på jenter og gutter:-)

Skrevet

Jeg var inne her å sjekket etter jeg var på ul og fikk høre at det var gutt, og det var ingen tvili igjen for meg nei :-)

Skrevet

Jenter har 3 streker..har et tydelig bilde av jenta jeg fikk for 2 år siden :-)

Skrevet

hei...er innom på besøk på 2.tri. hører til på 3.tri. vi fikk vite at vi ventet jente på ordinær UL, fikk se 3 streker..i går fikk vi kontrabeskjed.. det er en gutt i magen min..så.. jordmor på ordinær UL var helt sikker på at det var jente, hun viste oss bilde med kjønnsleppene. Husk at guttenen kan "skjule" tissen sin på ordinær UL,så ikke stol 100% prosent på det dere får vite, men som regel er det rett det de sier..

Skrevet

vi har fått vite at det er jente av 2 forskjellige jordmødre, og det var 3 streker. men de viste det ikke til oss så vi fikk se:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...