quicksilver Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 når er det du skal operere?og hvor ? jeg skal operere i september,gruergleder meg masse, skal gjøre det på fornebuklinikke.
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Hei!! Jeg skal operere om nøyaktig to uker *hjelp* Torsdag 30. august, på Colosseumklinikken. Gruegleder meg masse jeg også Men det blir vel bra, tenker jeg. Gleder meg mest til sånn en måned etter operasjonen da!!
quicksilver Skrevet 16. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2007 Skulle ønkse det var jeg som bare hadde 2 uker igjen,skal du ta stor el liten? får du det dekt? jeg skal betale selv nesten 30000kr, men vert hver kr håper jeg,har du ordnet hjelp til etterpå ev hvor lenge? jeg har hjelp i ca 1 uke bare,hjeeeep. quicksilver.
Monajenten Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Oiii sorry, har vært litt opptatt med å bake kake her;) Jeg får det dekket ja, heldigvis, er godt fornøyd med det:) Har hjelp etterpå, men jeg er elendig på å ta imot hjelp da...men skal prøve å være flink denne gangen, for jeg vil jo ha best mulig resultat. Bestilte hotell i natt ved hjelp av snille dibbere som fant et bra til meg (skal jo operere i Oslo og bor i Bergen) så nå er alt klappet og klart:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå