mammamammamammamor Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 det gikk veldig fint pulsen var 145 vekta beit meg ikke en gang, hadde faktisk gått ned en halv kilo til og med, og eg som synes eg har blitt så utrolig stooooooor, har vist ikke det godt å vite at ungen har det fint der inne i alle fall
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 JA sant edet er godt.................. gleder meg til neste kontroll alt den er i midten av september og da er det jordmor............digger dei kontrollene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå